"Hasarları ödemeye başladık"
Van'da yaşanan deprem felaketinin ardından sigorta şirketleri hızla yaraları sarmaya çabalıyor. Konuyla ilgili Axa Sigorta Başkan (Bireysel Teknik, Sağlık, Hasar & Hukuk) ve İcra Kurulu Üyesi Ali Erlat yaptığı açıklamada Axa Sigorta’nın depremin gerçekleştiği günün hemen ertesinde deprem bölgesine ulaşıp acentelerinin ve sigortalılarının yanında olduğunu belirtirken sözlerine şöyle devam etti:
|
"Sigortacının en önemli görevi, hasarları sigortalılarını mağdur etmeden hemen ödemektir. Bunu başardık ve hasar tazminatlarını sigortalılarımıza ödemeye başladık. Sigortalılarımızın hayati öncelikleri nedeniyle henüz hepsine ulaşamadık, ancak ulaştıkça ve mutabık kaldıkça ödemelerimiz devam edecek." Ulaşım, koordinasyon, danışma ve yönlendirme amacı ile Axa Sigorta Mobil Hizmet Birimi’nin deprem bölgesine ulaştığını ve gezici hizmet vermekte olduğunu belirten Erlat "Vatandaşlarımızın ihbarlarını değerlendiriyor ve eksperlerle koordineli olarak hasar tespitlerini yaparak süratle sonuçlandırıyoruz. Axa Sigorta çalışanlarından oluşan ekibimiz Van’da konaklıyor, ilçeden ilçeye giderek bölgedeki eksperlerimizle beraber 24 saat vatandaşlarımızın sorunlarıyla ilgileniyor" dedi. Erlat, sözlerine şöyle devam etti: “Acentelerimizle tek vücut olarak çalıştık, onlara bu zorlu dönemde destek olduk. Her şeyden önemlisi bölgedeki tüm sigortalılarımızı telefonla tek tek aradık ve birçoğunu ziyaret ettik. Bu yaklaşımımız onlar için ayırmış olduğumuz telefon desteğimizin çok daha fazla önüne geçti. En büyük amacımız sigortalılarımıza yanlarında olduğumuzu hissettirmek oldu.” Erlat’tan alınan başka bir bilgiye göre ise, Axa Sigorta depremde aracı hasar gören kasko sigortalılarının onarılabilecek olan araçlarını çekicilerle en yakın yetkili ve çalışmaya başlayan servislere götürüyor, ağır hasarlı araçları ise bir toplama noktasına çekerek tam ziya işlemlerini tamamlıyor.
|